Jäsentapahtumat vuonna 2022

Kaikki tammi- ja helmikuun tapahtumat ovat koronatilanteen takia peruutettu!

• Tapahtuma on peruutettu:  Ruusujuhla 27.1. klo 13.00 Seurakuntatalolla. Tänne kutsutaan kaikki henkilöt jotka ovat vuosina 2020-2021 täyttäneet 70,75, 80, 85, 90 tai 95 vuotta.
  • Tapahtuma on peruutettu: Kuukausitapaaminen 2.2. klo 14.00 Kauppalantalolla. Mukana kirkkoherra Vesa Aurén
  • Tapahtuma on peruutettu: "Huhtikuu tulee", Mika Waltarin komedia Nokian teatterissa 13.2. klo 15.00. Lipun hinta 21 euroa ja kahvi sekä leivonnainen 5 euroa. Lisäksi tulee bussimatka. Lähtö linja-autoasemalta klo 13.45.

Maaliskuu

• Kuukausitapaaminen  maanantaina 14.3 klo 13 Kauppalantalolla. Mukana kansanedustaja Arto Satonen. Aiheena ulko- ja turvallisuuspolitiikka.
  • Yhdistyksen kevätkokous Seurahuoneella keskiviikkona 23.3. klo 13.00. Omakustanteinen lounas alkaen klo 12.00.

Huhtikuu

• Kuukausitapaaminen keskiviikkona 6.4. Klo 14 Kauppalantalolla. Mukana kirkkoherra Vesa Auren. Aiheena Kaatuneitten huolto ja keskustelua aiheesta

Toukokuu

• Yhdistyksen perustamispäivän 45-vuosijuhla 9.5.  Juhla pidetään samanaikaisesti  kahdelta edelliseltä vuodelta jääneiden Ruusujuhlien kanssa Houhajärven leirimajalla Pikkupirtissä klo 12.00-15.00 Tähän tilaisuuteen kutsutaan kaikki 2020 ja 2021 syntymäpäiviä 70, 75, 80, 85, 90 ja 95 täyttäneet henkilöt. Myöskin kaikki yhdistyksemme jäsenet ovat tervetulleita tilaisuuteen. Tilaisuudessa on kahvitarjoilua ja makkaranpaistoa. Tarjoilun vuoksi haluamme ilmoittautumiset Marjatta Pakulalle puh. 0500 223 603 viimeistään 29.4. mennessä.

Kesäkuu

• 1.6 Retki Vuojoen kartanoon ja Rauman vanhaan kaupunkiin. Matka tehdään yhdessä Lauhamon matkojen kanssa. Hinta on 78 euroa/henkilö. Varattu 20 lippua. Lähtö linja-autoasemalta 9.30. Käynti Fredmannin tehtaanmyymälässä, josta voi ostaa Eskimo työvälineitä ja ammattilaisille suunnattuja Fredman tuotteita. Vuojoen empirekartanoon tutustutaan oppaan johdolla ja nautitaan ryhmälounas kartanolla.  Rauman vanhaan kaupunkiin tutustutaan tunnin kävelykierroksella, jonka jälkeen on omaa aikaa ostoksiin ja vaikka kahvihetkeen mukavassa kahvilassa. Lähempiä tietoja ja ilmoittautumiset Annikki Kärki puh. 05 0520 4250.
  • Laiturikahvilatapaaminen keskiviikkona 8.6. klo 14.00 Laiturikahvilassa.

Heinäkuu

• Laiturikahvilatapaaminen keskiviikkona 13.7 klo 14.00 Laiturikahvilassa.

Elokuu

• 7.8 ”Metsän morsian” Nokian kesäteatterissa klo 15.00. Lähtö linja-autoasemaltalta klo 13.45.   Lipun hinta 39 euroa ja 5 euroa kahvi + leivonnainen. Toteutetaan Lauhamon matkojen kanssa.                                                                                                                  Mystiikkaa ja romantiikkaa.   Tapahtumat sijoittuvat aikaan, jolloin peurat, hirvet ja kauriit laidunsivat syvien salojen heinäniittyjä. Köyhä tyttö Piritta pestataan paimentamaan talon lampaita. Metsän pimennoissa hän kohtaa petojen lisäksi myös outoa väkeä. Kuka on villin näköinen muukalainen, jonka paimentyttö näkee metsästävän kruunun riistaa, vieläpä luvattomasti aivan vahdin silmien alla.

Lähempiä tietoja ja ilmoittautumiset Annikki Kärki puh. 05 0520 4250.

20.08Viron uudelleen itsenäistymisen vuosipäivä

Viron uudelleenitsenäistymisen vuosipäivän kunniaksi järjestetään Tampereen keskustassa Laikunlavalla kansanjuhla 20. elokuuta 2022 klo 16-21 (vapaa pääsy). Viro seura järjestää sinne matkan yhdessä Lauhamon kanssa.

Lähtö Kiikan uimahalli klo 14.30

Itsenäisyydenkadun kautta linja-autoasema klo 14.45

Narvantie 23 (Kärjen pysäkki) klo 15.00

Paluu klo 21.00

Matkan hinta 15-20 euroa, riippuen osanottajien määrästä. Ohjelman näet netistä, laikku.fi/tapahtumat. Ilmoittautumiset Lauhamolle puh. 0500 114505 tai netissä

www.lauhamo.fi/reissukalenteri.

SYYSKUU

19.9      Kuukausitapaaminen Vexve Areenalla

Maanantaina 19.9 klo 12 on kuukausitapaaminen Vexve Areenalla, osoite Ratakatu 5.

Kuntayhtymäjohtaja Antti Lahti kertoo Saskysta.

23-25.09Matka Tallinnaan pe-su 23-25.9.2022.

Kaksi yötä Hotelli Metropolissa. Aamulähtö Tallink M/S MyStar klo 10.30. Lähtö Sastamalasta klo 7.30. Sunnuntaina päivällä paluu klo 13.30 Tallinnasta.

Lauhamon bussi matkalla mukana. Ennakkovarattuja lippuja halukkaille operettiin ”Iloinen leski” 30 kpl hinta 34 euroa.

Matkan hinta riippuu osanottajien määrästä (vähintään 20), 200 – 255 euroa kahden hengen huoneessa, lisämaksu yhden hengen huoneesta 80 euroa/2 yötä.

Ilmoittautumiset tälle matkalle 15.8.2022 mennessä puh.

050 5204250 Annikki Kärki tai 0505375647 Markku Kärki.

Vastuullinen matkanjärjestäjä Matkapojat.

LOKAKUU

12.10Kolmen piirin tapaaminen Turussa keskiviikkona 12.10.2022

Tilaisuus pidetään Turun messukeskuksessa. Tilaisuudessa esiintyvät mm. emeritusprofessori Heikki Paloheimo, Turun arkkihiippakunnan piispa Mari Leppänen sekä liikuntalääketieteen erikoislääkäri Harri Helajärvi Paavo Nurmi –keskuksesta. Osallistumismaksu on 60 €/henkilö sisältäen ohjelman, lounaan ja aamukahvin.

Ilmoittautumiset Marjatta Pakulalle puh. 0500223 603. Mahdollisesti järjestämme yhteiskuljetuksen jos saamme riiittävän määrän osanottajia.

21.10Musikaali EVITA Porin Teatterissa

Perjantaina 21.10.  menemme Porin Teatteriin katsomaan Andrew Webberin säveltämää ja Tim Ricen kirjoittamaan suurmusikaalia EVITA. Se on tositapahtumiin pohjautuva menestystarina Eva ”Evita”  Pero’nista Argentiinan historian vaikutusvaltaisimmasta naisikonista ja henkisestä johtajasta.

Esitys alkaa klo 13.00. Lähdemme Lauhamon matkassa linja-autoasemalta klo 11.15.

Matkan hinta on 65 € ja se sisältää teatterilipun hinnan ja matkan. Ilmoittautumiset Annikki Kärki puh. 050 520 4250. viimeistään 3.9. mennessä.

MARRASKUU

09.11Yhdistyksen syyskokous

Yhdistyksen syyskokous pidetään keskiviikkona 9.11. klo 13.00 alkaen Vammalan Seurahuoneella. Aluksi klo 12.00 nautitaan omakustanteinen lounas.
25.11Perinteinen puurojuhla Seurakuntatalolla

Perinteistä puurojuhlaa vietetään perjantaina 25.11. klo 13.00 Seurakuntatalolla. Ilmoittautumiset 17.11. mennessä Pentti Vehviläinen puh. 0400 740 816

JOULUKUU

08.12Yhdistyksemme perinteinen joululounas Haaapaniemen Pidoissa torstaina 8.12.2022

Tänä vuonna menemme Kärppälään Haapaniemen Pitoihin nauttimaan joululounasta klo 14.00. Lounaan hinta on 35 euroa, josta yhdistys maksaa 5 euroa. joten jäsenen maksettavaksi tulee 30 euroa. Osoite on 131 Vanha Kärppälä. Jos sinulla ei ole omaa kyytiä, niin pyrimme järjestämään kimppakyytejä.

Ilmoittautumiset Pentti Vehviläinen puh. 0400 740 816.