Jäsentapahtumat vuonna 2021

Tammikuu  2021

• Ruusujuhla seurakuntatalolla torstaina  28.1.2021. Tänne kutsutaan kaikki 70, 75, 80, 85, 90  ja 95-vuotta vuonna 2020 täyttäneet henkilöt.

Maaliskuu 2021

• Niskavuoren Heta: Tampereen teatterissa 17.3. klo 14.30 näytös.  Lauhamon matka hinta 49 euroa/hlö, sisältäen lipun ja bussimatkan. Yhdistykselle varattu 10 paikkaa.

Kesäkuu

• Laiturikahvilatapaaminen keskiviikkona 9.6.klo 14.00
  • Yhdistyksen kevätkokous keskiviikkona 30.6 klo 13.00 Vehmaan tilalla. Tarkoituksena on nauttia maittava lounas kokouksen jälkeen ja tavata yhdistyksemme jäseniä pitkän korona-ajan jälkeen. Lounaan hinta on 20 euroa ja yhdistys maksaa siitä osan eli 5 euroa. Ilmoittautumiset Pirjolle viimeistään perjantaina 18.6. mennessä puh. 0504247251.

Heinäkuu

• Laiturikahvilatapaaminen keskiviikkona 7.7. klo 14.00
  • Keskiviikkona 28.7. menemme Laukon kartanoon kuuntelemaan Waltteri Torikan kesäkonserttia kimppakyydein. Lipun hinta on 25 euroa, jos saamme 15 hengen ryhmän kokoon, muuten  27,50. Laukossa on mahdollisuus tutustua etukäteen näyttelyihin. Näyttelyihin tutustuminen sisältyy lipun hintaan. Voit myös käydä ennen konserttia nauttimassa kahvia ja leivonnaista

Elokuu

• Nokian kesäteatteri sunnuntaina 1.8.2021  klo 15.00 näytökseen ”Me tulemme taas.”  Reino Helismaan käsikirjoittamassa tukkilaiskomediassa soi laulu komeasti, kun tukkilaiset saapuvat Myllärin Kaisan savotalle. Yhdistykselle on varattu Lauhamon matkoilta 30 paikkaa. Matkan hinta 35 euroa/henkilö.  Mahdollisuus ostaa 5 euron hintainen kahvi + leivonnainen.
  • Laiturikahvilatapaaminen keskiviikkona 4.8. klo 14.00

Syyskuu

• Peruutettu: Kuukausitapaaminen Kauppalantalolla maanantaina 6.9. klo 14.00
  • Piirin kirkkopyhä Nokialla 26.9

Lokakuu

• Kuukausitapaaminen Kauppalantalolla maanantaina 4.10. klo 14.00. Pirkanmaan pelastuslaitoksesta palotarkastaja Markku Suominen.
  • 10.10. Kansallinen senioriliitto täyttää 50 vuotta. Yhdistyksemme juhla Hotelli Ellivuoressa on peruttu.

Marraskuu

• Kuukausitapaaminen tiistaina 9.11. klo 14.00.
  • Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään Vammalan Seurahuoneella 1.11.2021 klo 13.00. Omakustanteinen lounas alkaen klo 12.00.
  • Puurojuhla seurakuntatalolla 26.11. kello 11.30-16.00. Juhla alkaa klo 13.00. Mukana seurakuntapastori Aija Aùren.

Joulukuu

• Joululounas 1.12. klo13.00 Liekorannassa. Lounaan hinta 30 euroa ja se on maksettava yhdistyksen tilille FI23 5660 0620 0352 20 viimeistään 10.11. mennessä.
  • Perjantaina 17.12. klo 19.00 menemme Tampereen Työväen -teatteriin katsomaan "Matilda " musikaalia. Siinä esiintyy Matildana sastamalainen 8 vuotias Villa Murtagh. Matka ja liput maksavat yhteensä 80 euroa. Maksu tulee suorittaa 10.11. mennessä. Bussi lähtee linja-autoasemalta klo 17.30.