Jäsentapahtumat vuonna 2019

Tammikuu

• Ruusujuhla seurakuntatalolla to 24.1.2019, tänne kutsutaan kaikki 70, 75, 80, 85, 90  ja 95-vuotta vuonna 2018 täyttäneet henkilöt.

Helmikuu

• Kuukausitapaaminen maanantaina 4.2. kello 14.00 Vammalan kauppalantalossa. Myynti- ja markkinointipäällikkö Päivi Luopajärvi Hoivamehiläinen Oy.stä tulee kertomaan uudesta palvelukodista Villa Marttilanharjusta.
  • Nokian teatterissa sunnuntaina 10.2.2019 kello 15.00 Isän vanha ja uusi. Riemukas komedia joka sijoittuu 50-luvun Helsinkiin, arkkitehdin vanhaan ja uuteen kotiin. Matkan hinta on yhteensä 40 euroa joka maksetaan bussisa.
  • Maanantaina 18.2. kello 14.00 Yhdistyksen kevätkokous Vammalan Seurahuoneella. Omakustanteinen lounas klo 13.00

Maaliskuu

• Kuukausitapaaminen maanantaina 4.3 kello 14 Vammalan kauppalantalossa. Kansanedustaja Arto Satonen tulee kertomaan ajankohtaisista asioista.
  • Tampereen teatterissa lauantaina 16.3.2019 kello 14.30 Anna Karenina.  Teatterimatkan hinta on 60 euroa. Kaikki liput on varattu.

Huhtikuu

• Kuukausitapaaminen maanantaina 1.4 kello 14 Vammalan kauppalantalossa. Vammalan Autokoulu Oy:stä Pertti Mäenpää tulee kertomaan uudesta tieliikennelaista.
  • Torstaina 25.4.2019 kello 19.00 Tampere talossa Miekkatanssi. Tampere Filharmonia johtajana Santtu-Matias Rouvali ja viulutaiteilija Nemanja Radulović. Aram Hatšaturjan Viulukonsertto ja musiikkia baletista Spartacus. Matka toteutetaan Vammalan Eläkeliiton kanssa Lauhamon bussilla. Kaikki liput on varattu.  Maksu 30 euroa on maksettava 15.4 mennessä yhdistyksen tilille FI23 5660 0620 0352 20

Toukokuu

• Keskiviikkona 8.5 kello 14.00 Häijään Juustola.  Täällä pääsemme tutustumaan juuston valmistukseen ja nautimme kahvia/teetä ja suolaista tai makeaa 8 e /per henkilö.

Kesäkuu

• Maanantaina 3.6. menemme kävellen tai autoilla Tervakallion leirintäalueelle, jossa nautimme kahvia/teetä ja leivonnaista. Kokoontuminen kirkon parkkipaikalla josta yhteislähtö kello 13.30. Tarjoilun vuoksi ilmoittautuminen viimeistään 27.5. mennessä Pirjolle puh. 0504247251
  • Laiturikahvilatapaaminen  keskiviikkona 12.06 kello 14.00

Heinäkuu

• Kesäretki keskiviikko 17.7. Koillis-Pirkanmaalle ja Keuruselälle. Lähtö Sastamalasta kello 8.00. Hinta on 59 e/per henkilö, joka sisältää bussikuljetuksen, buffet-lounaan Hotelli Keuruselässä, tunnin risteilyn siipirataslaiva Elias Lönnrotilla, paikallisoppaiden toimin opastetut kierrokset Juupajoen nahkamuseossa ja Kuoreveden Hallin ilmailumuseossa.  Lue lisää ...
  • Kesäretki.pdf 2 MB
  • Laiturikahvilatapaaminen  keskiviikkona 10.07 kello 14.00

Elokuu

• Nokiankesäteatterissa sunnuntaina 4.8.2019 kello 15.00 Vuoksen laulu näytelmä, jossa on romantiikkaa, laulua, kyyneleitä ja myös suurta onnea näyttämön täydeltä. Lipun hinta 20 euroa, väliaikakahvit 5 euroa  ja lisäksi bussimatkan hinta. 40 lippua.
  • Laiturikahvilatapaaminen 14.08 kello 14.00

Syyskuu

• Lauantaina 31.8.- sunnuntaina 1.9. menemme Tallinnaan katsomaan Estonia Teatteriin West Side Story–musikaalia. Majoitumme hotelli Virussa. Kuljetus Sastamalasta kello 6.00 lauantaina 31.8 ja paluu sunnuntaina Helsinkiin kello 18.00, josta kuljetus takaisin Sastamalaan. Hotellihuoneen hinta, mikä sisältää aamiaisen on 124 e/henkilö, kahden hengen huoneessa kuljetuksin Sastamalasta. Teatterilipun hinta on 44 euroa.
  • Maanantaina 9.9 kauppalantalolla kello 14.00 kuukausitapaaminen.

Lokakuu

• Maanantaina 7.10. kauppalantalolla kello 14.00 kuukausitapaaminen.
  • PERUUTETTU vähäisen osanottajamäärän takia! Lauantaina 12.10. kello 14.00 menemme Komediateatteriin katsomaan ”Vilpitön mieli” näytöstä.

Marraskuu‌‍‌‍

• Maanantaina 4.11 kauppalantalolla kello 14.00 kuukausitapaaminen.
  • Maanantaina 11.11.kello 14.00 yhdistyksen syyskokous Seurahuoneella. Omakustanteinen lounas kello 13.00.
  • Lauantaina 23.11 kello 13.00 menemme Tampereen Työväen Teatteriin Eino Salmelaisen näyttämölle katsomaan ”Yhtä matkaa”. Yksi matka, kaksi elämää. Vanha nainen (Seela Sella) ja keski-ikäinen mies (Puntti Valtonen) kohtaavat junassa. Toinen on matkalla häihin, toinen hautajaisiin. Toinen haluaa keskustella, toinen on torjuva. Pitkän matkan mittaan ennakkoluulot haihtuvat ja vastarinta murenee. Varattu 25 lippua.
  • Tiistaina 26.11 kello 13.00 Puurojuhla Seurakuntalolla.

Joulukuu

• Keskiviikkona 11.12. kello 13.00 joululounas Vehmaan tilalla. Hinta on 20 e.